Ingyenes házhoz szállítás 12.000 Ft felett – használja az „INGYENSZALLITAS” kuponkódot

Rendeléskövetés
Terminálkereső
Információ
06-1-451-1088

Felhasználói fiókom

Kérjük válasszon...
Kijelentkezéskor biztonsági okokból minden nem mentett projekt és kosara tartalma törlődik.

Szállítási módok

A szállítást szakértő partnereinkkel végeztetjük.

Sok fényképes termékünket természetesen kérheti bolti átvétellel is és átveheti az üzletekben. A megrendelés során, a bejelentkezést/regisztrációt követően az üzletkereső funkció segítségével könnyedén kiválaszthatja az üzletet, ahol átveheti a fényképes terméket. Keresse meg és válassza ki a legközelebbi üzletet irányítószám vagy helységnév alapján!

Kivételek csupán az olyan termékek, melyeket méretüknél fogva nem lehet üzletben tárolni, elzárni. Pl. nagyobb fali dekorációk esetén lehet ez a helyzet. A lehetséges kézbesítési módokat az Árlistában találja. Itt tudja kiválasztani, hogy bolti átvételt szeretne vagy házhoz szállítást kér.

A megrendeléseket az üzletek három hónapig tárolják. Ahhoz, hogy el tudja hozni a rendelését az üzletből, ki kell nyomtatnia a megrendelés visszaigazolását, illetve szükséges lesz hozzá a személyi igazolvány. Ha egy Ön által megbízott személy megy érte az Ön csomagjáért, szüksége lesz az illetőnek egy megfelelő, írásbeli meghatalmazásra. Ha e mellett a kézbesítési mód mellett dönt, megrendelését kényelmesen ki tudja fizetni az üzlet kasszájánál. Mennyibe kerül a bolti átvétel? A bolti átvétel díja a csomag súlyától függetlenül bruttó 599 Ft.

Amennyiben üzletben történő átvétel módot jelölt, számlaigényét az átvétel előtt a partnerüzletben tudja jelezni. Üzletben történő átvétel esetén, utólag nem áll módunkban számlát kiállítani.

Csomagjainak biztonságos kézbesítése házhoz szállítással.
A sokéves tapasztalat és a szakértelem a garancia arra, hogy CEWE fényképes termékei biztonságosan és gyorsan kiszállításra kerülnek.

Szeretné otthon vagy a munkahelyén átvenni a megrendelt fényképes terméket? A megrendelés során válassza a kényelmes házhoz szállítást!

A fenntarthatóság és a környezetvédelem a GLS stratégiájának szerves része

  • Egyre szélesebb körben alkalmaz alternatív járműveket és városi logisztikai koncepciókat a csomagszállításban, és szállítási partnereinket is bevonja ezekbe a tevékenységekbe.

  • Folyamatosan korszerűsíti a csomagszállításra szolgáló járműparkot és a GLS vállalati személygépjárműveit, illetve gondoskodik ezek egyre környezetbarátabb üzemeléséről.

  • Folyamatosan csökkenti telephelyeiken a csomagmennyiséghez viszonyított erőforrás-fogyasztást, és környezetbarát telephelyek létrehozásába ruház be, pl. fotovoltaikus rendszerek alkalmazásával.

Partnerünk: GLS
Partnerünk elérhetőségei:
Telefonszám: +36-29-88-67-00
E-mail: info@gls-hungary.com

A GLS ügyfélszolgálata munkanapokon 7 és 20 óra között fogadja hívását.

  • Mikor történik a kiszállítás?
    A fényképes termékek az elkészülésüket követő munkanapon kerülnek kézbesítésre. A GLS hétfőtől péntekig, munkaidőben kézbesít 8 és 17 óra között.

  • Hol találhatok meg bővebb információkat a csomagomról?
    Csomagkövetés » a GLS weboldalán elérhető csomagkeresés funkció a nap bármely szakában elérhető. A kereséshez szükséges csomagszámot a fényképes termék elkészülését visszaigazoló e-mailben találhatja meg. A keresést követően a csomagtörténet azonnal megjelenik – sikeres kézbesítés esetén az átvételi elismervénnyel együtt.

  • A kiszállítási napon nem tartózkodom a szállítási címen. Mi a teendő?
    Amennyiben változtatni szeretne a kiszállítás helyén, vagy időpontján, azt a kézbesítést megelőző munkanapon teheti meg a csomagom.eu weboldalon. A módosításhoz szükséges jelszót a GLS csomag információ visszaigazoló e-mailben találhatja meg.

  • 3 sikertelen kézbesítési próbálkozás után a csomag visszakerül a szolgáltatóhoz.

  • Mennyibe kerül a házhoz szállítás?
    A házhoz szállítás díja a csomag súlyától függetlenül bruttó 1299 Ft.

  • Amennyiben megrendelésének értéke meghaladja a 12 000 Ft-ot, használja az „INGYENSZALLITAS” kuponkódot és megrendelését ingyenesen veheti át! A kupon egy termékcsoportból történő, 12 000 Ft-ot meghaladó értékű megrendelés esetén használható fel. Más kedvezményekkel nem vonható össze.

» FONTOS: transzferköltség különböző termékkategóriák rendelése esetén különböző lehet. A transzferköltségeket itt találja«

A GLS Automata hálózata folyamatosan bővül. Jelenleg több mint 300 településen, több mint 1500 automata áll rendelkezésre! A szolgáltatás megrendelésével a Feladó telephelyén felvett csomagok a következő munkanapon a kiválasztott GLS Automatába kerülnek kiszállításra.

A feladható csomag maximális mérete: 73 cm x 42 cm x 59 cm.

A GLS SMS és e-mail értesítést küld a címzettnek. A csomag átvételére 7 naptári nap áll rendelkezésre az értesítésben megküldött PIN kód megadásával. A csomag átvételéig naponta e-mail emlékeztetőt küld a GLS. Az utánvét kifizetése bankkártyával lehetséges Szállítással kapcsolatos kérdésekkel kérjük, forduljon a GLS ügyfélszolgálatához.

A GLS ügyfélszolgálat hétfőtől péntekig 7.00 – 20.00 között érhető el.

Telefonszám: +36 29 88 67 00

E-mail: info@gls-hungary.com

Webáruházunkban FOXPOST szállítási módszer választásánál 2025. 03. 05-től a FOXPOST csomagautomaták mellett a Packeta magyarországi hálózata is megjelenik Z-BOX csomagautomaták és Z-Pont átvevőhelyek formájában, csomagját ezekbe az átvételi pontokba is kérheti. Ezen szállítási formák együttesen a FOXPOST – Packeta Group szállítási lehetőség választásával érhetők el a rendelési folyamatban. Az egyes átvételi pontok egymástól eltérő szolgáltatásokkal rendelkeznek.

A kiválasztást követően kérjük, írja be a mobilszámát (Fontos: magyar mobil telefonszám, speciális karakter és szóköz nélkül pl. +36201234567) az adott mezőbe – ez eltérő lehet a regisztráció során megadott telefonszámtól.

A szállítás díja bruttó 1299 Ft.

A Z-BOX-okból és a Z-Pontokon a FOXPOST csomagautomatáktól eltérő módon tudja átvenni a csomagját, illetve fizetni az utánvétet. Erről részletes tájékoztatást a https://foxpost.hu/ugyfelszolgalat oldalon, az adott átvételi pontnak megfelelő részben talál.

Hogyan tudja átvenni a csomagját FOXPOST automatából?
Ha a csomag megérkezett az átvételi pontra, Viber üzenetben vagy SMS-ben kap értesítést. Abban az esetben, ha a telefonszámhoz nem tartozik Viber-fiók vagy a Viber-fiók esetén az értesítések fogadása ki van kapcsolva, SMS-ben fogják értesíteni. Az üzenetben elküldött egyedi, csak Ön által ismert kóddal nyithatja ki az automata megfelelő ajtaját. 5 naptári napig őrizik csomagját az automatában. Az 5 napos időtartamba a hétvégi napok (szombat, vasárnap) is beleszámítanak.

Hogyan tudja átvenni a csomagját Packeta automatából (Z-BOX-ból)?
Ha csomagja Z-BOX-ba érkezett, átveheti a Packeta app segítségével vagy átvételi jelszóval a kezelőpanel felületén. Amennyiben az applikációs megoldást választja, a Z-BOX-hoz érve kapcsolja be a telefonján a Bluetooth és a helymeghatározási szolgáltatást. Nyissa meg az alkalmazást, amely automatikusan párosítja a készülékét a Z-BOX-szal, majd kinyitja a csomagját tartalmazó rekeszt is. Ha nem a Packeta applikáció segítségével szeretné átvenni a csomagot, az átvételi értesítőben megkapott jelszót kell megadnia a Z-BOX kezelőpaneljének segítségével. Ha utánvétes a csomagja, két megoldás áll rendelkezésedre: használja az applikációt vagy az átvételi értesítőben megkapott linken keresztüli fizetési lehetőséget. A különböző átvételi pontokon a tárolási idők eltérőek lehetnek.

Hogyan tudod átvenni a csomagodat Packeta átvevőhelyen (Z-Ponton)?
Ha csomagját átvevőhelyre kéri, csupán meg kell adnia a jelszót a csomag átvételéhez a átvevőhely alkalmazottjának. Ha a csomag utánvétes, az utánvét összegét kiegyenlítheti készpénzben vagy bankkártyával is, függetlenül attól, hogy az adott átvevőhelyen van-e bankkártya terminál. Ha nincs terminál, de szeretne értintésmentesen, bankkártyával fizetni, jelezze ezt az átvevőhely alkalmazottjának, aki egy ún. fizetési linket küld az okostelefonjára. Erre a linkre kattintva, ott helyben ki tudja fizetni az összeget. Z-Pontokon a csomagját 7 naptári napig tárolják, amelyet még 2 alkalommal, 7-7 nappal lehet meghosszabbítani.

Ha a csomaggal kapcsolatban kérdése vagy problémája merül fel, továbbra is az átvételi helynek megfelelő szolgáltató Ügyfélszolgálatát kell hívnia.

Ügyfélszolgálat elérhetőségeit az alábbi linkeken találja:
https://foxpost.hu/kapcsolat
https://www.packeta.hu/kapcsolat

Amennyiben megrendelésének értéke meghaladja a 10 000 Ft-ot, használja az „INGYENSZALLITAS” kuponkódot és megrendelését ingyenesen veheti át! A kupon egy termékcsoportból történő, 12 000 Ft-ot meghaladó értékű megrendelés esetén használható fel. Más kedvezményekkel nem vonható össze.

A szállítás költsége 1990 Ft.

Magyar Posta ügyfélszolgálat elérhetőség:

Hétfő-szerda és péntek: 08:00-17:00
Csütörtök: 08:00-20:00
Telefon: 06-1-767-8282

Miért a CEWE?

Európa legkedveltebb fotószolgáltatója
100% elégedettségi garancia
Hétvégén is elérhető ügyfélszolgálat

Rendelkezésére állunk! Hívjon bennünket!

Ügyfélszolgálatunk elérhetőségei: 06-1-451-1088, hétfőtől vasárnapig: 8:00-17:00